Im Back :)

Det var inte igår är ju vad man brukar säga när det gått en längre tid sedan man sågs senast.
Ja, det är väl passande nu när jag efter en väldigt lång tid passar på att förära denna blogg som
jag faktiskt hade glömt bort med ett inlägg så här några år senare .
 
 
Satt igår onsdag och kollade som jag gör väldigt mycket på tv och då snackar jag inte om
vår svenska pravdatelevision :) Blir numera väldigt mycket alternativ media då jag sedan ett gäng år tillbaka numera är helt redpilled. Men ska återkomma till detta i ett senare blogginlägg.
 
Men mitt i mitt uppdaterande av händelser i den stora världen kom jag plötsligt på att jag hade
en blogg. Jag hade glömt namnet på den , inte så konstigt då jag numera glömmer bort det mesta .
Men så började jag leta och så var den då där .
 
Nu har jag fixat ett nytt lösenord och detta blir då förhoppningsvis en nystart av denna gamla blogg  som jag inte uppdaterat sedan 2013 .
Ska nu försöka att uppdatera lite mer ihållande , men än så länge bara ett löfte som jag inte vet om jag kan hålla :)
 
Ha det gött :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0