Raggarradio.se

Fick frågan av en kollega Toby på mitt andra arbete i Januari förra året,
om jag var intresserad av att dra igång en webradio.
Blev ännu mer intressant då Toby var sugen på att starta en webradio för raggare.
Jag har ju sänt för "raggare" under Power Meet i 8 år på en lokal radiostation så jag slog till och sa ja.
Vi startade den 1 April och trodde väl aldrig att vi skulle få så många lyssnare & gillare som vi hunnit få.
Idag när jag skriver detta så har vi 2220 som gillar oss på facebook.
Inte nog med det man har hunnit få en liten beundrarskara också i veckan kom den här flaskan
med posten från en raggarklubb, jag fyllde år förra lördan 52 shit i helvete vad tiden går.
Ha nu en fin lördag alla och gör som mig slappa och ät gott en konjak står nu och väntar på min
uppmärksamhet :)

Vi Hörs

/Mike The Ragger
 
 
Här är då flaskan som kom med posten tack Yvonne,Åke & Magnus från Proud Eagle Cruisers :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0