Det började ju så bra igår ...

Så det är läge med ännu en uppdatering i denna ganska så stillastående blogg.

Sitter och slåss med en ny dator som jag har fått av en av mina arbetsgivare.

Installerar ljudkort och ny programvara...fyfan ...huuuga.

Har alltid varit ganska teknisk men idag känns det som att den tekniska utvecklingen

har sprungit förbi en eller så kanske det bara är mitt dåliga tålamod.

Ja ja fan den som ger upp det är bara på det gapa och skrika lungorna ur sig.

Slutar säkert med att nån artär spricker i skallen men skam den som ger sig.

Ha en bra söndag nu mina läsare ..the man is back!

/M


Kommentarer
Postat av: Patrik

Okej...

Hur gick det med installationen..

Kan vara lite trixit ibland dessa externa grunkerna.:)

Vad blev det för hårdvara ??

2012-02-19 @ 21:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0