Synundersökning!

Igår var jag och syrran till min bästa polare som är optiker på synundersökning.
Det var riktigt dret med min syn kunde fan inte se nåt på tavlorna med bokstäver som han satte upp.
Men med nya brillor om en tid så kommer man att få synen tillbaka.
Som syrran sa man kommer nog att få en chock nu när man får se hur man verkligen ser ut:)
Förresten gjorde nåt jävligt svårt idag sydde i en knapp i ett par kortbrallor ,till slut så fick jag i tråden i nålen
samt fast knappen i shortsen ...tyvärr så var min mage för fet så det var bara att skippa att få på sig dom.

Idag blir det rep igen med grabbarna i Bo Ek ska bli kul fint väder också idag helt okey med tanke
på att det ju är höst nu 4 september.Ha en go söndag ni få som läser denna blogg ,är ju också
enda anledningen till att den blir uppdaterad.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0