Lite tomt & tyst:

Igår kväll så kom kompisen hemkommen från Grekland och hämtade vovven.
Har som vanligt varit gött att vara låtsashusse och det man märker nu när hon inte är här
är hur tomt & tyst det känns.Enda fördelen är att man kan äta utan ett par tiggande ögon
stirrar på en.Fasen ett nytt bantningstips skaffa hund och låt den stirra dig smal du ger ändå
bort maten till vovven till slut.
Inte bra från hostan ännu men den går nog snart över.
Lite stolt över mig själv också varit alkoholfri i drygt två veckor nu.det känns bra.
Har insett efter några suparvändor att jag är periodare när det gäller alkohol,kan inte äga
ett barskåp heller för finns det kröken så dricker jag upp det.

Vi höres snart igen!


/M


Kommentarer
Postat av: nette

JAG är oxå jättestolt över denna hära duktiga mannen som jag fått äran att lära känna och funnit en helt sanslöst underbar vän i,kraam på dej..

2011-09-22 @ 16:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0