Krasslig:

Mår inte bra idag har ont i ena örat och så sticker det i halsen så jag hostar var tionde minut.
Verkar vara nåt på gång ..fan då. Har inte tid eller råd att bli sjuk.
Har varit ut med vovven också,det går bra vi trivs med varann eller jag tror hon trivs med mig.
Jag trivs med henne iallafall.
Har tagit det lite lugnt med köttbullarna till henne då jag märkt på hennes fisar "den smygande döden"
att hennes mage inte riktigt är i form för sådana.Hon har ju gått på diet en längre tid så det är nog därför.
Namnet "smygande döden" kom jag på igår man hörde inget innan och plötsligt så var den där:)
Ska försöka äta nåt fräser på lite vitlök och sen i med bacon och så lite krossade tomater och så creme-fraiche.
Till detta makaroner ska bli gott fast jag egentligen inte har nån matlust.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0