Hur man blir kvitt en stalker!

Har ringt några som betyder mycket för mig idag först en kvinnlig arbetskollega sen förr som också är en god vän.
Den här tjejen har varit utsatt för en stalker en längre tid hon berättade idag hur hon gick tillväga för att bli av med honom.
Hon vidarebefodrade hans hotfulla,beska sms till hans pappas mobil samt även pappans vanliga telefon.Det som händer när man skickar sms till en vanlig telefon är att en robotröst läser upp meddellandet
När vederbörande svarar ..tänk er själva att höra en robotröst läsa upp ..din jävla h*ra jag ska döda dig J
Sen är grejen att den vanliga telefonen fortsätter att ringa tills man lyssnat av smset.
Stalkerns pappa fick givetvis fnatt och ringde och bad min vän sluta skicka sms,då sa hon när din son slutar så slutar jag :)
Det tog skruv och nu är det slut med stalkingen från den snubben.
Förresten så får vi en lag mot stalking i Oktober berättade hon för mig.


På Lördag drar jag och syrran och testar synen hos min bästa vän som är optiker.
Syrran fyllde den 23 augusti och min present blir gratis brillor.
Sen har jag jobbat också några proddar och givetvis radio som vanligt.
Har åskat lite idag och regnar just nu.
Ska fixa käk nu så ha en trevlig kväll ni några som brukar kika in på den här bloggen.
Är väl enda anledningen till att jag skriver i den :)

 

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0