Flyttdag & Kontobluff:

Idag har jag hjälpt min syster och hennes man att flytta ur min mammas lägenhet.
Mamma flyttar hem till syrran på heltid nu,gött när hon snart är 80 år.
Hunden fick vara själv några timmar så hon var skitglad när jag kom tillbaka.
Fast inte gladare än när man varit borta två minuter undrar om hundar har taskigt närminne;)
Kollade min mail också när jag kom hem och varning utfärdas får ni typ ett sånt här mail....

Hej, vi upptckte oregelbunden aktivitet p ditt Swedbank konto.

Anvnd lnken nedan fr att verifiera ditt konto omedelbart:

http://int....ank.swedbankn.com/idps/?portal

Mvh, Swedbank

..så är det givetvis en bluff nån jla bedragare som försöker komma åt dina kontouppgifter.
Fick ett även igår fast då att jag hade SEB konto.
Nu ska jag dra en folköl,varva ner och sen käka lite vovven har fått mat så hon är nöjd.
Ha en bra kväll ni få som läser denna oerhört ointressanta blogg,enda anledningen till
att jag mer regelbundet försöker att uppdatera den.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0