Feber:

Tror fasen jag har feber har hostat & svettats och drömt mardrömmar inatt,bla en där den gamla kaninkokaren figurerade.
Då måste det varit hög feber för så dum i huvudet att jag tänker på henne frivilligt är jag inte längre.
Kämpigt att gå ut me vovven idag var så jla trött så jag låg till efter tio.
Efter utgången blev jag sugen på frukost vilket är väldigt ovanligt när det gäller mig.
Blev rostat bröd med ost,paprika och tomat sen lite hallon-yoghurt + 2 kokta ägg.
Sen på det en kopp kaffe som jag läppjar på här framför datorn.
Har regnat inatt och imorse och det är riktigt jla höstgrått ute,
Ha en bra söndag nu alla :)

/M


Kommentarer
Postat av: BM

Halloj!

Ville skriva en rad, när jag ändå hittade hit :)

Kram BM

2011-09-18 @ 13:46:56
URL: http://alkoholberoende.blogspot.com
Postat av: nette

krya på dej kramkram

2011-09-18 @ 15:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0