Städdag...

Direkt när man säger att man städar så kommer alltid frågan ..-får du dambesök?
Ja faktiskt den här gången så är det så men det är en kvinna som kommer för
att läsa in en radioreklam för en kund som jag haft sen länge.
Hade det varit en man som kommit så hade man säkert bara kunnat stoppa
allt bråte i garderoben,ja såvida det inte varit en pedant dårå;)
Men det blev fart på den gamla kroppen iallafall eller fart,vetefan har hållt på sen
förmiddan och har massor kvar men vardagsrummet är snart klart,kanske vi får se.
Jaha han bor i ett stort hus med en massa rum tänker då den städvane.
Faktiskt bara en tvåa på 61,5 kvm med mig en snubbe som hatar att städa.
Sitter faktiskt hellre framför teven och kliar mig i arslet.
Men belöningen blir när allt är klart då känns det faktiskt värt allt slit.
Ha en skön onsdagkväll ni sex ibland på en bra dag tio, som enligt statistiken kollar min blogg.
Nu ska jag städa vidare ,,,huga ...eller ja försöka ;)


/M



Jag slösar verkligen inte bort mitt liv om man ska tro rubriken ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0