Rock N Roll....

Kee Marcello som under 80 talet bla hoppade in som gitarrist i Europe istället för John Norum,
har nu släppt en rockbiografi i biografin skriver Kee bland annat om knarket, spriten och brudarna.
Han ser idag tillbaka på sin karriär med stolthet och med djup tacksamhet för att han överlevde.
Har haft äran att få träffa Kee Marcello en gång i tiden i samband med en intervju.
En fantastiskt trevlig,ödmjuk kille med stort hjärta.
I rockbiografin kan jag nog tänka mig att han inte nämner nåt om ökenspelningen han gjorde
i Köping en gång i tiden..eller han kanske gör det ;)
Kolla in klippet med en något kan jag tänka mig överförfriskad Marcello filmat av min polare.


/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0