En jobbig period.....

Var ett tag sedan nu som jag skrev nåt på bloggen,har varit inne i en period av krökande igen.
Har ju nämnt det tidigare att jag förstått att jag är perioddrickare och det var en sån period igen.
Allt runt omkring fixar jag med jobbet och så men det är mycket annat som får stå tillbaka.
Nu är jag i en bra nykter period igen lite ångest bara för allt jag druckit sista tiden.

Tog tag i hårddisken Arne idag ...ja alltså en jäkla massa disk som blivit stående;)
Räkningarna för den här månaden är ännu en gång också betalda känns riktigt bra.
Nu ska jag försöka göra ett ryck och fortsätta med dagens viktiga göromål.

Ha det så gott ni få som läser denna blogg det är ju tack vare er jag anstränger mig
att uppdatera även om det blir långt mellan gångerna.

/M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0