Onsdag...

Fasen vad det är höstmörkt idag man känner att ljuset är viktigt är trött från det man går upp
till att man går och lägger sig.Snackade med mamma i telefon idag hon har flyttat hem till
min syster och hennes man på gamla dar.Syrran tyckte att det att var lika bra efter att mamma
varit där i ett år.Det är skönt att veta att morsan har det bra man ser ju hela tiden artiklar om
äldreomsorgen som verkar vara helt åt helvete.Fan det är ju dom här människorna som
har byggt upp det vi har nu och så kan man inte ta bättre hand om dom?
Huvudsaken är nu att mamma har det bra.Var och klippte mig idag 9 mm frilla.
Fan idag bryr man sig inte över håravfallet som man gjorde när man var yngre.
Som vanligt så blev det hittelön till frisören :)
Ha en skön onsdag ni som orkar ta er igenom denna måste vara Sveriges mest trista blogg.
Händer inte mycket i en radiomans liv men jag är ganska nöjd med mitt liv ändå!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0