Det var ett tag sedan ..

Det är sant allt längre mellan uppdateringarna kanske beror på att mitt närminne börjat bli extremt dåligt.
Satt i veckan i sändning och började snacka om hur många stora artister som gått ur tiden under ganska kort tid.
Dio,Gary Moore,Clarence Clemmons och så var jag helt borta när jag skulle nämna den eminenta unga soulrösten
Amy Winehouse...tog en bra stund innan poletten rasade ner och jag kom ihåg.
Sen vågade jag inte googla det heller läste nämligen att googlar man för mycket info så blir man på kuppen dum i huvet :) Nu sitter jag här som lovat mig själ att inte kröka och dricker en enormt god öl Gösser det är riktigt gössigt.

Ha det mina få läsare :)

/Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0