Roligt eller Oroligt!

Kollade på humorgalan igår på TV 4 ..humorgala förresten jag menar skrattet fastnar ju redan i halsen när man samtidigt söker världsföräldrar till barn i världen.
Ett jättebra & gott syfte men humor & lidande passar liksom inte ihop iallafall inte på det sättet
som det utfördes i programmet.

Jag skrattade inte en enda gång det var ett gäng skitdåliga imitationer av en av dom absolut sämsta imitatörerna i Sverige David Hellenius ..jag menar
att imitera Skavlan i typ 10 minuter utan nån som helst dråplig punchline ..fan det funkar bara inte.

Till slut kollade jag bara för att det kunde ju eventuellt komma nånting roligt ..men icke.
Publiken verkade sympatiskratta eller så tyckte dom det var roligt ..ja det är bara att inse att
man själv har en väldigt konstig humor,eller så är smaken som baken, delad.
Vet iallafall att jag tyckte det hela var jäkligt oroligt!

/M


Kommentarer
Postat av: jw

håller med! Sveriges bästa immitatör blev inte ens inbjuden..(från köping) skandal

2010-05-05 @ 15:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0