När man väl vågar ...

så går det åt pipan ..ja så känns det lite nu.

Har träffat en tjej i affären som jag fattat tycke för,hon jobbar extra.

Vi kan snacka om allt o det är nästan som att hon vill be kunderna dra åt helvete när vi snackar.Om inte hon gör det så gör jag det istället;)

Ja iallafall idag tog jag mod till mig och frågade ..vi kanske kunde gå ut o äta nån dag

eller gå ut på bio? Svaret blev ..ja det hade varit kul men jag vet inte vad min karl hade tyckt om det.Faaaaan..jag fann mig snabbt och sa ja frågar man inte så får man ju inget veta.

The story of my life ...jaja det sköna i kråksången är ju att det inte blir några rosa dukar i hemmet iallafall;)

/M


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja,du får gå till en annan affär o fråga den kvinnan da

2010-05-23 @ 15:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0