Mors Dag!

Mors Dag idag så det blev hem till mamma i en promenad i det soliga sköna vädret.
Jag bjöd på kladdkaka o vispgrädde fast först åt vi grillad kyckling och potatissallad.
Sen städade jag o diskade åt mamma,faktiskt lättare att städa åt henne än åt mig själv.
Att städa en tvårummare för mig känns som en oövervinnerlig kamp började igår och är inte
klar ännu;) Ska damma i vardagsrummet nu sen skura på muggen sen är det klart.
En trisslott blev det till mamma också tyvärr då ingen vinst.
Har varit spritfri hela helgen förresten det är en rejäl vinst=)
Mors dag förresten det ska inte behöva vara en särskild dag för sånt jag kommer ihåg min mamma ändå så är det! Älskar dig mamma!

/M


Kommentarer
Postat av: Anonym

kom ihåg radiomannen du är bäst

2010-05-31 @ 11:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0