Supervärme!

Det snackas om supervärme ja iallafall på löpsedlarna för dom olika "skvallerblaskorna" tidigare tror jag dom kallades kvällstidningar men det var nog under tidig jura.
Javisst det ska komma supervärme under helgen i dom södra delarna av landet,
ända upp till 15 grader på sina håll.Men här syns inte till nånting ännu det är
grådisigt & svartvitt som i en gammal Thor Modeen rulle.

Man får vara glad att man har lite lön på kontot igen efter allt stretande och slit.
Har precis varit till systemet & inhandlat lite för lönen att göra ikväll ;)
Förresten fick gå även till apoteket och köpa nåt mot finnar,helt otroligt har inte haft acne sedan jag var 18 år.
Ung i sinnet är jag ..då undrar jag är detta ett tecken på att jag börjar på att bli ung i huden också eller?

Skål på er!

/M

Slänger med en gammal klassiker från 80 talet har trevliga minnen till denna ..;`)



Kommentarer
Postat av: janne

lyssna mer på yes så försvinner finnarna



2010-03-28 @ 23:07:37
Postat av: janne

..eller så åker du mer sällan på finlandsfärjorna..så slipper du finnarna

2010-03-28 @ 23:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0