Blueskväll & Kaninkokare!

Japp då var den inplanerad en liten grabbkväll på fredag med Åke & Juha,ska lyssnas på blues drickas gott och så lite gott krubb på det så blir kvällen ultimat.Jorå jag står för matlagningen och drickat.
Mår jävligt bra just nu och känner att saknaden efter spelandet på gitarren och tillsammans med goda vänner är det tid nu att överbrygga,att komma igång alltså.

Nåt som gjorde mig extra glad denna lördag är att jag förstår nu att den sk "kaninkokaren" jag varit tillsammans med nu oxå ser för jävlig ut inte nog med att hon var jävlig hon har ju oxå ett utseende som passar henne nu!
Gud är god skulle jag nästan vilja utbrista...gjorde visst det också ;)

Trevlier Lördag alla därute!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0