Tropikvärme!

Fan i helvete vad det är varmt ursäkta språket men det är tamefan så man blir förbannad.
Man kan inte ens tänka utan att bli varm.Termometern utanför köksfönstret visar på över 35 grader??
Det är så jag nästan känner hur jag börjar gå mot en tropisk depression eller nåt.
Det har varit såhär hela helgen och kanske det är som så att efter den bistra,kalla,snöiga vintern vi hade att det nu ska bli en sommar med ökenvärme..öken tycker jag.
Man kan inte ens dricka nåt svalkande med alkohol i värmen för det går direkt upp i skallen.
Läge med andra ord att sluta supa eller ;)
Det är bara att uthärda,har försökt att fixa korsdrag men luften står helt stilla nu,skulle inte
förvåna mig om detta kommer att följas av åskvädret arne.
Nej fan en kalldusch nu så kanske det blir aningen skönare.

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0