Nostalgisk

Tid för ett blogginlägg har börjat inse att man inte är nån bloggare egentligen,eller det kanske är så enkelt att det händer för lite i livet för att man ska ha nåt att skriva.
Mitt iallafall blogginlägg den här gången mest för att visa att jag fortfarande lever och har hälsan blir en gammal reklamspot från tiden då jag jobbade som inhouseproducent på en kommersiell radiostation.
En spot jag slängde ihop bara sådär och sen efter mycket påtryckningar även skickade till tävlingen annonser för öronen 2001.Det roliga i kråksången var att den hamnade på tionde plats i musik/jingle kategorin,alltså etta om man räknar från slutet ..coolt och nostalgiskt nåt att se tillbaka på när man blir 70 bast eller ? Kul var det iallafall.

/M

Öbergs Färg Musik/Jingle

Kommentarer
Postat av: janne

Bra jobbat micke..det var tider det!

2010-07-02 @ 12:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0