Tankar en söndag..





Jag har massor av saker jag skulle behöva göra som inte blir gjorda.

Jag skulle behöva städa min lägenhet,börja träna gitarr,skriva låtar igen,börja motionera?
Men jag har ingen gnista just nu ..det enda som blir gjort är just det där för att få lön som måste göras.
Jag har börjat förstå nånstans att det är allt skit som hänt tidigare i mitt liv som har kommit ifatt mig.

Visst livet kom tillbaka,man såg ljuset i tunneln men inget av det som hänt blev bearbetat.
Man började leva igen i tron att allt skulle rulla på som vanligt,
men icke fyra års mörker & helvete biter en fortfarande i arslet pockar på uppmärksamhet.

Fan ibland önskar jag att jag inte kände nåt som helst att jag var fullständigt utan empati.
Att jag bara kunde borsta av mig det som varit och gå vidare som att inget hänt.

Nej jag är en tänkare en grubblare och jag har precis som dom övriga i min familj ett stort hjärta
så den här söndagen är väl lite extra speciell även för oss ensamma med stora hjärtan.
Det är ju alla hjärtans dag just idag.

Så idag ska jag unna mig nåt riktigt gott att äta och lyssna på blues från hjärtat
En favorit just nu Too Proud med Mighty Sam Mclain.


Vi höres/M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0