simkort inaktivt





Vissa ting här i livet tar man bara för givet och tänker inte speciellt mycket på förrän dom slutar fungera.
Tänkte på det här med telefonen fast idag säger man väl egentligen mobilen.

Jag slutade med fast telefoni för för flera år sen insåg att det räckte med just mobilen.
Jo idag så fattade jag plötsligt att jag inte hade någon möjlighet att kommunicera med omvärlden
då mitt abonnemang blivit avstängt.

Fan jag som sköter mina räkningar? Det måste ju vara nåt fel på nätet? Men i displayen stod det bara torrt konstaterande simkort inaktivt.

Blev att riva igenom alla gamla räkningar o till slut se på fan visst så hittade jag en räkning med rätt faktnr,som jag givetvis glömt att betala.

Ja ja summa summarum är att jag nu får vara utan mobilen minst 2 veckor då räkningen redan hade gått till inkasso.Fast tack och lov har jag ett till abonnemang som jag tack och lov har betalat ..tror jag ;)

Vi Höres/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0