Musikintresset!

Att lyssna på musik har ju varit & är ett stort intresse och ibland så blir det också lite eget musicerande.Intresset började i tidig ålder tror jag var bara drygt 4 år då jag satt framför den svartvita tv apparaten o spelade trummor på kaffeburkar och mammas blomkrukor.
När jag blev 7 år fick jag riktiga trummor av min far.
Sen blev det dunka trummor fram tills jag blev 17 då blev det gitarr och sen efter det har jag blivit lite halvdålig på tex bas,trummor,gitarr,keyboard & sång.Har lite egna alster på en sida i cyberrymden ifall du är nyfiken ;) Hoppas snart att inspirationen kommer tillbaka till lite nya låtar!

Vi Höres/M



Min Musik



Jag vid trummorna 1969

Kommentarer
Postat av: anette

helt klart godkänd musik,tycker jag man kan få höra till det svarta kaffet på morronen,hehe...

2010-02-09 @ 21:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0