Tid för ett nytt blogginlägg!

Japp då sitter man här framför datorn och försöker med sina två känns det som fläskkareer till händer åstadkomma nåt i skrift ännu en gång.
Käften den går ju med automatik för det mesta i mitt arbete,det är svårare att skriva.
Blir imponerad över en del andras bloggar med uppdateringar varje dag
och massor med intressanta vinklar på saker och ting.Men samtidigt inser jag också att en del av dessa personer antagligen inte gör nåt annat än ägnar sig åt sina bloggar.Kanske det är så att vi mer och mer är på väg mot ett samhälle där vi blir mer och mer opersonliga.Kontakterna sköter vi istället från datorn.
Jag ska iallafall hem till lilla mamma imorgon.
Brukar göra det titt som tätt och hjälpa till med disk och städning sen brukar vi alltid käka tillsammans och prata.
Jo mamma är precis som mig bra på att snacka,det har jag nog efter henne;)
Ja men se där det blev nåt skrivet iallafall ..helt fantastiskt. Nej nu ska jag ta en öl det är jag värd tycker jag!

Vi höres/M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0