Ålderskris?


Är jag inne i en ålderskris? Fyllde alldeles nyligen 49 år
och har plötsligt börjat tänka mer och mer på hur gammal jag har gått och blivit.
Jag hade ingen ålderskris när jag blev 30 och faktiskt ingen heller vid 40.
Det kanske är en fördröjd ålderskris som kommer att skölja över mig nu det här året?
Huga sommarstuga ..nää jag tror det är den långa vintern som börjat ta på mig??
Sen går ju tiden så mycket fortare ju äldre man blir,tycker jag det känns som iallafall.
Men men,man är inte äldre än man gör sig och det är ju skönt att man fortfarande fast att man börjar bli sliten i skalet har kvar lite av barnasinnet eller ganska mycket faktiskt.Det är rätt skönt att få höra när man är 49 år "när tänker du växa upp egentligen"Mitt svar på den frågan blir ALDRIG!




Gammal man gör så gott han kan han dansar fan så illa,hela kroppen rister han men ändan den står stilla! Vi höres /M

Kommentarer
Postat av: anette

helt rätt tänkt att man blir aldrig äldre än man känner och gör sej,åldern är ju bara en siffra.

och tänk på att man är som en flaska rödtjut-

ju längre det lagrats och har några år på halsen är ju mest attraktivt på marknaden.

2010-02-06 @ 22:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0