Ingen röst?

Har blivit sjuk gått med ont i halsen i några dagar och imorse när jag vaknade var rösten borta.
Kollade under sängen men den låg inte där heller.
Mår rätt ok för övrigt men nu är det tystnad som gäller för min del nåra dagar.
Märkligt detta att när vi män blir sjuka så är det ju alltid en nära döden upplevelse.
Kanske också är för att man inte har någon som finns hos en och kan tycka synd om en.
Ja inga fler än dom 17 personligheterna då ..tackar min bäste vän Åke för att jag fick tag i en flaska
medicin ..nåra stänkare whiskey på detta så kanske bacillerna avlider..fast att syrran trodde att det var bättre att vila o dricka mycket varmt ;)

/M
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0