Tillbaka på banan!

Piggare igen och rösten är där den ska vara känns riktigt härligt bra.
Sen kom våren också soligt och grannt i ett par dagar nu.
Satt på balkongen nån timme på förmiddan och tamefan färg har jag fått.
Det har varit mycket jobb att ta tag i denna dag både läsjobb och produktioner.
Sen planerandet inför morrondagens "mjukstart" fast nu när jag har ett fast körschema
så känns det lättare vet ju hela tiden vad som måste göras.
Jag mår bättre också i själen nu vet inte om det är dom ljusare dagarna som gör det,
känner bara att jag har börjat att landa nu efter åren i helvetet.
Bjussar på en bra blues med en väldans tänkvärd text..en text jag känner igen mig i nu i efterhand!

Vi Höres/M



Peter Frampton Cant Take That Away


Kommentarer
Postat av: nette

vad glad jag blir för din skull,gött att höra att du är med på banan igen med rösten och framför allt med själen,myys för dej det.

låten är helt sanslöst skön och bra text som man kan identifiera sej med när man varit i dalen så att säja och vänt...

kraaaam på dej...

2010-04-14 @ 21:34:11
URL: http://metrobloggen.se/mittvardagsliv
Postat av: Freddan

Det är ju bra att det börjar ordna upp sig :)

Jävligt bra låt btw!

2010-04-15 @ 21:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0