Helg igen!

Ja det var dags för ett litet inlägg i bloggen då ..sovit länge denna lördag.
Det har varit en vecka av mycket jobb och radiopratande som ju oxå är ett jobb,men som jag tycker är så kul så jag ser det inte som ett jobb.
Har mått bra den här veckan börjar mer och mer kännas att den lugne Micke börjar att återvända.Kanske är en följd av den ljusare årstiden eller så är det så att tiden läker alla sår.
Men det ordspråket är ju lite krystat eller så passar det inte in på mig bara ,för dom här såren lämnade ju en jävla massa jobbiga ärr kvar.För jag har lärt mig att visst kommer det dalar.
Men som sagt just nu går det mot andra tider!
Dags att sätta sig på balkongen och köra en "stekare" få lite skön färg.
Önskar er alla en vilsam,solig helg och bjuder er också på ett gammalt radiominne från 2008!

/M




Power 106 2008

Power106 | MySpace Music Videos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0