Väckt Tidigt.

Mobilen ringde strax efter 8 precis när man sover som allra bäst ..det var en god vän som vanligtvis inte brukar börja sin dag förrän framåt eftermiddagen ..klart man blir lite orolig! Kanske den beryktade svininfluensan eller som en kvinna jag brukar ha kontakt med kallar den ..nöff nöff sjukan.Jag ringde iallafall upp var alldeles för fläsktrött att svara först.Det visade sig vara ett annat virus ett sk datavirus ....till radioprogrammet som jag kör i en stad nånstans i Sverige hade jag gjort ett inslag om en kille med väldigt taskig musiksmak detta klipp hade jag också lagt upp på facebook...sen skulle man då tagga personer i klippet det var ju bara jag som gjorde båda gubbarna så jag skapade då en fiktiv person med namnet Inge Smak som jag sedan taggade.
Det märkliga var att jag direkt fick två vänförfrågningar bla då från kompisen som ringde under morronen..fast han inte hade skickat nån vänförfrågan jäkligt märkligt men men det är som jag brukar säga smällar vi får ta.
Här är klippet iallafall som skapade uppståndelsen var upprinnelsen och stod för uppstigelsen tidigt denna morron/M


Kommentarer
Postat av: Ingo

Hörru din jaevla skvallerbytta!;)

2009-09-15 @ 06:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0