Skrivkramp!

      



Tyckte det var dags att tillföra något till min nyskapade blogg.Man kan ju kolla statistik för unika besök och såg att det idag varit in 2 besökare..så för er två ett nytt inlägg.
Jag har skrivkramp ingen aning om vad jag ska skriva om visst jag skulle ju kunna skriva vad jag gjort idag.
Vaknade vid 09.30 denna söndag gick upp och pissade sen blev det en kopp kaffe oså en pris snus.
Sedan ner till affären inhandlade lite bröd och youghurt sen hem och käkade frukost.
Efter frukosten så kände jag en plötslig skitnödighet och förpassade min stela lekamen in på toaletten.
Det var otroligt gött att skita, alltså det finns två saker i livet som verkligen bereder njutning det ena är att äta riktigt god mat  och den andra är att skita när man är riktigt jäkla skitnödig.
Ser redan fram emot maten jag ska göra idag benfri fläskkarre ,pommes frites o en jla go sallad.Hoppas jag blir skitnödig sen=)Men se på fasen det blev nåt skrivet trots min skrivkramp..trevligt trevligt som Errol Norstedt brukade säga

Vi Höres/M

Kommentarer
Postat av: Ingo Andersson

Håller med om din geniala slutsats,att äta gott och skita skönt,hör till livets absoluta höjdpunkter!

Ingo.

2009-09-15 @ 05:54:04
Postat av: janne

Här kommer en 3:e besökare..keep up the good job Micke..du skriver bra!

2009-09-21 @ 14:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0