Jaha då är man fast i bloggträsket då=)



Vet inte varför det blev av att blogga kanske är det så att man blivit påverkad omedvetet av allt i media om bloggande..hm.Men ok  nu sitter man här med känns det som två fläskkarreer till händer eller snarare ett par boxhandskar på och försöker att åstadkomma nåt vettigt i skrift.
Tanken jag fick innan jag började var att försöka åstadkomma Sveriges tråkigaste blogg ...vilket ju inte borde vara så svårt eftersom det ju inte händer ett jäkla skit i mitt liv...jo nåt har hänt jag har ju börjat blogga till slut. Vi höres!


Kommentarer
Postat av: janne

det var det bästa jag läst på länge.. vilken inlevelse

2009-09-08 @ 18:26:28
Postat av: Ingo

Lysande Micke,Lysande!!!

2009-09-15 @ 06:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0