God Jul!

Nu är det jul igen faktiskt en jul för första gången på 5 år som jag faktiskt kan njuta av på riktigt.
Passar på att önska en riktigt God Jul till er alla som ibland orkar ögna igenom denna rätt trista blogg.
Ska försöka bli lite bättre på att uppdatera,men som sagt det händer inte så mycket i livet men det kanske
snart blir ändring på det.Imorgon så ska jag titta på årets julvärd Rapports nyhetsankare Lisbeth Åkerman.
Drunkna i hennes fantastiska ögon.Men ingen kan väl fylla tv rutan på Julaftonen som allas vår Arne Weise,
han orkade i hela 30 år men tyckte väl sedan att det var dags att fira en jul som alla andra.
Jag brukar ju säga att jag har 17 personligheter så det fungerar rätt bra att säga ..
Från oss alla till er alla en riktigt God Jul /Må väl

M

Lyssna gärna på ljudklippet nedanför!


Arne Weise   






Julmysigt hemma i min lilla lya ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0