Back On Track!




Var ett tag sen man uppdaterade denna blogg nu så det kan väl vara läge för ett inlägg
Fan vad tiden går fort numera känns som att ju äldre man blir så går också tiden fortare.

Det har nu regnat kontinuerligt hela November och jag börjar faktiskt känna hur det tar på humöret.
Men efter regn kommer solsken sägs det och helt otroligt nu skiner plötsligt solen och blänker in i min nya dataskärm.

Visst gråvädret tar på mig men det är ingenting mot hur det varit tidigare i mitt liv.

Det känns nu som att 4 års helvete i livet äntligen är över en lång jobbig resa är tillända man är hel igen.
Det har varit 4 år av ständigt supande,ångest,självmordstankar och då när man precis var inne i helvetet så
kunde man inte se något ljus i det mörka helvete som kallades för liv.

Men nu har man till slut kommit tillbaka och är Back On Track det känns för jävla bra
och man kan faktiskt ta gråväder & mörker som nånting bra ..fasen man lever ju igen!
Det känns bra och det är ju kallt idag också fan så fint!

Vi hörs/M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0